ukenru




ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні технології землеустрою, кадастру та управління земельними ресурсами»


15-16 березня 2018 року на кафедрі землеустрою та кадастру Інституту екологічної безпеки Національного авіаційного університету буде проходити ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні технології землеустрою, кадастру та управління земельними ресурсами». Конференція є щорічною і проводиться до Дня землевпорядника України.

Конференція буде проходити два дні:

-  15 березня 2018 року – пленарне засідання, на якому виступатимуть представники державних органів влади, державних та приватних організацій, які виконують топографо-геодезичні, землевпорядні та оціночні роботи;

-16 березня 2018 року – доповіді аспірантів та студентів під час роботи секції.

До участі у конференції запрошуються представники державних та приватних організацій, що займаються топографо-геодезичною, картографічною, землевпорядною та кадастровою діяльністю, науковці, науково-педагогічні працівники вищих навчальних закладів України, аспіранти, студенти, практики.

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ КОНФЕРЕНЦІЇ:

Голова організаційного комітету – Ісаєнко В.М., в.о. ректора Національного авіаційного університету, д.біол.н., професор.

Заступник голови організаційного комітету – Новаковська І.О., завідувач кафедри землеустрою та кадастру Національного авіаційного університету, д.е.н.

Члени організаційного комітету:

- Запорожець О.І. – директор Навчально-наукового інституту Екологічної безпеки Національного авіаційного університету, д.т.н., професор;

- Поліщук О.Г. – директор Департаменту земельних ресурсів КМДА, к.ю.н.

- Карпінський Ю.О. – директор Науково-дослідного інституту геодезії і картографії, д.т.н., професор;

- Мизін Д.О. – директор компанії КМС;

- Горб О.І. – директор компанії «Геодезичний навігаційний центр», к.т.н., доцент;

- Ясінський О.Л. – директор компанії ТВІС;

- Середінін Є.С. – голова правління компанії «ЕСОММ Со»;

- Аметов Ф. – керівник компанії Drone.UA;

- Тревого І.С. – президент Українського товариства геодезії й картографії, д.т.н., професор;

- Мельник О.В. – президент ГІС асоціації України;

- Кошиль А. Г. – президент асоціації «Земельна спілка України»;

- Бойко О.Л. – ст.викладач кафедри землеустрою та кадастру Національного авіаційного університету;

- Глущенко В.І. – асистент кафедри землеустрою та кадастру НАУ.

Відповідальний секретар:

-          Капеліста І.М.. – асистент кафедри землеустрою та кадастру НАУ.

 

Основними тематичними напрямками роботи конференції є:

-                      сучасне геодезичне та картографічне забезпечення землеустрою та кадастру;

-                      землевпорядне проектування;

-                      містобудівний кадастр;

-                      геоінформаційні системи та технології у землеустрої та кадастрі;

-                      використання геопросторових даних у землеустрої та кадастрі;

-                      використання даних ДЗЗ;

-                      оцінка земель;

-                      управління земельними ресурсами;

-                      раціональне природокористування та екологічний моніторинг земель.

Для участі в конференції необхідно:

Усім бажаючим взяти участь у конференції необхідно до 01 березня 2018 р. надіслати на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. заявку на участь у конференції або зареєструватись на сайті за посиланням https://goo.gl/forms/lNtFS7gtbuy8j73E2

Участь у пленарному засіданні та круглому столі безкоштовна!

За участь у секційному засіданні та друк тез необхідно сплатити організаційний внесок.

ЗАЯВКА

на участь у ІV Всеукраїнській науково-практичній конференції

студентів, аспірантів та молодих учених

«Сучасні технології землеустрою, кадастру та управління земельними ресурсами».

(подати до 01 березня 2018 року.)

Прізвище, ім’я, по-батькові

Організація (повна назва)

Адреса організації (з індексом)

Посада

Телефон робочий

Телефон мобільний

E-mail

Форма участі у конференції:

  1. Доповідач на пленарному засіданні (представники установ, організацій, підприємств) / Назва доповіді
  2. Доповідач на секційному засіданні (аспіранти, студенти, молоді вчені) / Назва доповіді (тез) (тези подаються відповідно до вимог)
  3. Слухач
  4. Стендова доповідь (виставка продукції, обладнання)

(Відмітити необхідне)

Потреба бронювання місця в готелі (гуртожитку)


       Молодим вченим, студентам та аспірантам, які готують тези доповіді, окрім подачі заявки (реєстрації) необхідно до 01 березня 2018 р. надіслати на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.:

-          файл з тезами доповіді (назва файлу латинськими літерами, в якій зазначено прізвище автора або першого співавтора англійською мовою, наприклад, Ivanov.doc);

-          скановану квитанцію про сплату організаційного внеску за оплату друкованих матеріалів конференції.

       Організаційний внесок для тих, хто подає тези, становить 150 грн. і включає вартість інформаційних матеріалів та збірника матеріалів конференції. Організаційні внески прохання перераховувати на картку «Приватбанку» № 5168 7427 0307 6723 на ім’я Остапенко Валерія Миколайовича. Призначення платежу не вказувати. Перерахування оргвнеску обов’язково підтвердити телефонним дзвінком на номер 067-255-36-20 (Остапенко Валерій Миколайович).

      

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ МАТЕРІАЛІВ:

         1. Тези доповіді повинні відображати зміст доповіді; обсяг тез доповіді 2 повні сторінки; формат А5 (148х210); текстовий редактор – MS Word 2003; орієнтація вертикальна; поля: з усіх сторін – 2 см; шрифт Arial 10 кегль; інтервал одинарний; абзац 0,5 см; вирівнювання по ширині (забороняється використовувати для вирівнювання знаки табуляції і пробіли).

         2. Структура тез доповіді: – УДК – вирівнюється по лівому краю; назва тез доповіді – по центру сторінки; прізвище авторів, назва ВНЗ (установи, організації), місто, електронна пошта, науковий керівник – вирівнюються по центру сторінки; анотація (до 50 слів), ключові слова (до 6 слів) та основний текст – вирівнюються по ширині сторінки; список використаних джерел – вирівнюється по ширині сторінки.

         3. Друкуються жирним: УДК, ПІБ авторів та наукового керівника, їх звання та посади, назва тез доповіді (великі літери), список використаних джерел.

         4. Друкуються курсивом (шрифт Arial 8 кегль): анотація і ключові слова.

         5. Графічний матеріал (рисунки, фото, графіки, схеми) та формули розташовуються після посилання на них. Під кожним рисунком вказується його номер і назва. Рисунки відокремлюються від основного тексту порожньою строчкою. Усі умовні позначки на рисунку, повинні бути пояснені в умовних позначеннях до нього.

         6. Математичні формули і знаки повинні бути виконані з застосуванням редактора формул Microsoft Equation. Формули нумеруються (справа в круглих дужках, не відступаючи від правого поля) тільки в тому випадку, якщо на них в тексті є посилання. Між крайніми знаками формули і текстом повинен виконуватися один інтервал.

         7. Таблиці повинні мати назви і порядковий номер, шрифт Arial 8 кегль.

         8. Список використаних джерел рекомендується подавати в порядку згадування їх у тексті за наскрізною нумерацією відповідно до ДСТУ 8302:2015 «Бібліографічне посилання. Загальні вимоги та правила складання».

Оргкомітет залишає за собою право не розглядати статті, які не відповідають тематиці конференції та оформлені без дотримання наведених правил.

Місце проведення конференції: м.Київ, пр..Комарова 1,

                                                                          Національний авіаційний університет.

проїзд:   Автобус № 69; швидкісні трамваї №1, 3; тролейбус №27; маршрутне таксі

                 №№155, 401, 411, 421, 438, 433, 442, 573 зупинка «Національний авіаційний

                 університет».

Контактні особи:

067-270-26-09

Новаковська Ірина Олексіївна

067-378-24-52

Бойко Олена Леонідівна

098-950-07-50

Капеліста Ірина Михайлівна

Додаткова інформація на сайті: http://gluvit8.wixsite.com/zknau

Програма проведення конференції:

15 березня 2018 року (1 корпус, Зал Вченої ради)

900   – 1000 – реєстрація учасників

1000 – 1200 – пленарне засідання конференції

1200 – 1230 – кава-брейк

1230 – 1500 – пленарне засідання, вручення сертифікатів

1500 – 1600 – обід

(на пленарному засіданні виступатимуть представники державних органів влади, державних та приватних організацій, які виконують топографо-геодезичні, землевпорядні, кадастрові та оціночні роботи)

16 березня 2018 року (3 корпус, ауд. 3.504)

1000 – 1300 – робота секцій (доповіді молодих учених, аспірантів та студентів)

1300 – 1400 – перерва на обід

1400 – 1500 – підведення підсумків конференції, вручення грамот

1500 – 1600 – екскурсійна програма в ангар Національного авіаційного університету