ukenru





11-12 лютого | Київ - ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ в 2020р. ЗАПУСК ЗЕМЕЛЬНОЇ РЕФОРМИ. Відміна мораторію. Ринок землі. Набуття, захист, припинення прав на землю. Купівля, продаж, оренда (суборенда). Реєстрація. Плата за землю. Детальніше...


ЗЕМЛЯ 2020! Мораторій. Ринок землі. Що зробити ВЖЕ! Ціна. Іноземці. Переважне право. Як не втратити земельний банк: агрохолдинги, фермери. (Суб)Оренда. Договори. Реєстрація. АГРОЗМІНИ. Масиви. Обмін. "Шахматки". Польові дороги. Паї. (Анти)Рейдерство. Суди! НГО. Плата! Детальніше...


Проект Земельної спілки України: "Десять кроків для подолання корупції у земельних відносинах"...

Мінюст не вважає порушення закону Держкомземом підставою для скасування реєстрації наказу про затвердження ліцензійних умов


До «Земельної спілки України» 12 січня надійшла відповідь Міністерства юстиції України на звернення щодо численних порушень діючого законодавства, які містяться в «Ліцензійних умовах провадження господарської діяльності щодо проведення робіт із землеустрою, землеоціночних робіт», затверджених наказом Держкомзему від 05.08.2009 № 423.
У листі-відповіді міститься роз’яснення, що «ліцензійні умови є нормативно-правовим актом, положення якого встановлюють кваліфікаційні, організаційні, технологічні та інші вимоги для провадження певного виду господарської діяльності». Далі Міністерство юстиції інформує спілку, що ліцензійні умови, згідно із Законом України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», затверджуються органом ліцензування за погодженням із спеціально уповноваженим органом з питань ліцензування.
Оскільки «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності щодо проведення робіт із землеустрою, землеоціночних робіт» і наказ про їх затвердження було погоджено з Держкомпідприємництва, Антимонопольним комітетом і Державною службою геодезії, картографії і кадастру, а сам Держкомзем діяв в межах своїх повноважень, в Мінюсті не вбачають підстав для скасування рішення про державну реєстрацію наказу Держкомзему про затвердження «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо проведення робіт із землеустрою, землеоціночних робіт».
Звертає на себе увагу, що Мінюст повністю проігнорував той факт, що нові Ліцензійні умови явно і грубо порушують чинне законодавство і не відповідають загальноприйнятим в цивілізованому світі сучасним стандартам регулювання підприємницької діяльності. Такий стан речей дає підстави вважати, що орган виконавчої влади, одним із завдань якого є контроль за відповідністю чинному законодавству нормативно-правових актів міністерств і відомств, покриває явні порушення закону посадовцями Держкомзему і схвалює ліквідацію приватного сектору землевпорядної галузі.
«Земельна спілка України» з глибоким занепокоєнням констатує, що бездіяльність органів влади та їх схильність до формального бюрократичного реагування на звернення громадськості щодо беззаконня, що допускається, посилює нездорову атмосферу подвійної моралі, яка останніми роками опановує українське суспільство. Така позиція Мінюсту благословляє державних посадовців, які за своїм статусом повинні стояти на варті закону і прав людини, на подальше свавілля, створення додаткових корупційних ризиків, що в свою чергу створює загрозу існуванню в державі базових демократичних засад.
«Земельна спілка України» висловлює жаль з того приводу, що вищий орган юстиції держави не вбачає нічого страшного в порушенні закону, яке допустив центральний орган виконавчої влади і заявляє про свою рішучість і надалі вимагати від державних органів дотримання закону та урахування думки професійної спільноти.

База ділянок

Пошук

ПОСЛУГИ ДЛЯ КОМПАНІЙ